come! JOIN me (=

Thursday, June 28, 2012

terasa sibuk

hari menjadi semakin sibuk.
kitaran masa untuk tidur juga mula terbalik.
malam berjaga. siang terbongkang.
sebab aku bukan manusia yang mampu study waktu siang.
sebab aku bukan student yang jenis early prepared.
itu aku.seorang student.
kadang terasa nak give up.
tapi, akan ada mereka-mereka yang sentiasa datang bagi semangat, bagi harapan.
mereka-mereka yang tak pernah penat untuk ada dengan aku.
mereka-mereka yang sanggup tak tidur untuk teman aku.
mereka-mereka yang sanggup berteleku, berdoa dan sujud lama dalam solat mereka.
mereka-mereka yang sanggup korbankan masa tidur hanya untuk telefon aku, bagi semangat dan kirimkan doa.
mereka-mereka adalah keluarga dan sahabat-sahabat tersayang.

...DONT GIVE UP on things when you think you can fight for it. its difficult to wait but its MORE DIFFICULT TO REGRET...




0 not guilty: